piątek, 8 lipca 2016

Pom-poms fashion trend summer 2016 ♥
















39 komentarzy:

  1. o rety :D kompletnie nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie tego typu buty mi się podobają, ale niektóre mają w sobie to coś.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te buty!
    Troszkę nie w moim stylu, sama bym ich nie założyła, ale są spoko jak tak patrzeć na innych :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie jestem przekonana, ale wyglądają wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te pompony na maks ami się nie podobają :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega tu u ciebie, na pewno jeszcze nie raz wpadnę! ♥ Po za tym ciekawie piszesz i cudoowny wygląd <3

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszędzie widzę buty z tymi pomponikami ale jakoś niezbyt mi się podobają :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pompony jakoś średnio mi się podobają :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie tak średnio to zachęca :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Sandałki są fajne szczególnie pierwsze dwa zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy niektórych rzeczach wyglądają świetnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia bluzka, ta niebieska - najpiękniejsza, uwielbiam ten typ bluzek, mam ich całkiem sporo. Co do sandałków, to cóż nie jestem do nich przekonana, ale są takie inne od wszystkich.. oryginalne. To ty jesteś na zdjęciach w nagłówku? Jeśli tak, to masz świetną figurę:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie na bloga (recenzentka-książek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to jestem ja. Z resztą w poprzednich postach jest więcej moich zdjęć. Poza tym zapraszam na mojego fb i instangram ;)

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie -> worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na kimś mi się ta moda na pompony nawet podoba, ale nie wyobrażam sobie tego na sobie.

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny trend, strasznie podobają mi się te pomponiki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomponiki, bąbelki i inne miziate cuda ;)

    madzik-world.blogspot.com
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie rozumiem fenomenu tych bąbelków/ pomponików ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy z tych zdjęć!!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te sandały są urocze ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! :) Sandałki z pomponikami są świetne, ale nie jestem pewna czy sama bym je założyła.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie widziałam te pompowe buciki u Natali Siwiec na Snapie i tak mi się spodobały :) Takie pozytywne kolorowe są te dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają te pompony w stylizacjach :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne inspiracje wybrałaś :)
    bluzki hiszpanki strasznie mi się podobają ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspirację, masz bardzo ciekawą urodę, taka egzotyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądają te pomponiki :)
    zapraszam do siebie :)
    agattastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się za bardzo nie podobają te sandałki z pomponami, ale kolczyki bardzo :)
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te sandałki prezentują się świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda na sandałkach, jednak na takie paznokcie nigdy bym sobie nie pozwoliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sandałki z pomponami są śliczne! :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pompony na sandałkach są genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. te sandałki są świetne chyba sama sobie takie zrobie:)
    -------------
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń