sobota, 30 lipca 2016

Photo session part I

Jaka u Was pogoda kochani? U mnie jednym słowem - paskudnie. Niby rano zapowiada się ładny dzień wychodzi słońce ale i tak za każdym razem kończy się burzą.  Tak sobie leżę i myślę, że wszystko w naszym życiu dzieje się z jakiegoś powodu i ma sens, który przeważnie na początku ciężko nam dostrzec. Bywają chwile w których jest ciężko, brak nam motywacji i mamy wrażenie, że wszystko jest przeciw nam a nasze życie jest do bani. Kiedy tak się dzieję weźmy głęboki wdech, zaciśnijmy pięści i po prostu działajmy i czekajmy na rezultaty. Nie pozwólmy na to aby ciężki okres w naszym życiu hamował nasz męchanizm napędzający do działania. Jeśli Nie jesteś zadowolony ze swojego życia, chcesz w nim coś zmienić - zrób to! Najpierw tylko zaakceptuj siebie. Przyjmij rzeczy takimi jakimi są to bardzo ważne. Nie odkładajmy życia na jutro, pojutrze bo może być za późno. Zacznijmy żyć już teraz, wykorzystajmy to co mamy i przekłujmy to w sukces.
Poniżej pierwsza część z sesji:











32 komentarze:

  1. U mnie też każdy dzień kończy się burzą.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wpis kochana!
    Ja bardzo często mam takie momenty, że chce sie poddać, rzucić to wszystko na bok... ale wiem że, na sukcesy trzeba sobie zapracować nawet małymi krokami ale zawsze do przodu.
    Pozdrawiam Cię z deszczowej Anglii :* (dobrze znam to uczucie gdy jest lato a nie można nigdzie wyjść bo ciągle pada!) mam nadzieje że poprawi się pogoda i znowu będzie cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rano świeci słońce i jest naprawdę duszo, a wieczorem burza :) Ale w końcu taki mamy klimat :D Ja nie narzekam ): Lepsze to jak cały dzień deszcz :)
    Ja zazwyczaj wszystko odkładam. Wiem, powinnam to zmienić.. Może kiedyś zmądrzeje.
    Zdjęcia są piękne, a Ty wyglądasz jak Laleczka <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda do kitu :( Ciągle tylko deszcz i deszcz...
    Zdjęcia prześliczne, najbardziej podobają mi się te biało-czarne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez całe 10 dni mojego pobytu w Holandii miałam dobrą pogodę, czasami tylko mżawka padała, co dziwne bo tam jest ciągle deszczowa pogoda. Także pogodę wykorzystałam , każdy moment dużego słońca spędziłam na leżaku :D
    Bardzo ładne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nas pogoda też nie rozpieszcza, niby nie ma zimna ale leje cały czas, rano ładnie ale tylko do południa a później deszcze i burze :(
    Przepięknie wyszłaś na zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz! A zdjęcia są takie jak słowa - pozytywne :) Pozdrawiam!

    http://teddyandcrumb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne włosy!! Uwielbiam czarnule :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę włosów ;p Ciekawy post, fajna motywacja na gorsze dni, które zdarzają się każdemu ;)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda mnie nie rozpieszcza, ale jest dobrze xd
    Śliczne zdjęcia <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne zdjęcia! Wyglądasz zjawiskowo :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie chmury :P Jak na razie siedzę w domu i czekam na jakiś pomysł gdzie możemy się wybrać. Co do sesji- super. Najbardziej podoba mi się to trzecie zdjęcie- takie czarno-białe, tworzy fajny klimacik :D
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z ciebie ślicznotka xD i ta figura. No nie pogadasz xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna Pani! :) Niesamowicie kobieca!

    http://carmelatte.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :) Przepiękna uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale figura! Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz niezłą figurę bomba!!

    http://emiksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń