środa, 20 lipca 2016

Hot again ♥

Inna - "More than friends"

Witajcie mordki!Czy tylko mi czas leci zdecydowanie za szybko? Dopiero zaczęły się wakacje a tu już końcówka lipca.. Znowu cała moja energia wróciła i czuję się cudownie a to dlatego, że znowu mamy słońce czyli to kocham najbardziej.Jestem mega szczęśliwa bo prognozy zapowiadają się fantastycznie i mam nadzieje że tym razem się im sprawdzą. Mam na najbliższy czas sporo planów także jestem podjarana i nie mogę się doczekać. W piątek zamierzamy skoczyć z koleżanką na cały dzień do Warszawy, w sobote jestem umówiona na sesje zdjęciową a początkiem sierpnia chciałabym na kilka dni pojechać do Wrocławia do znajomych a jeszcze kolega wyskoczył z pomysłem żebym pojechała z nim i jego znajomymi nad morze haha :D Także jak widzicie plany na cały sierpień. xd Dobrze bo jak już pewnie zdążyliście zauważyć lubię jak cały czas się dzieje i moje życie jest na obrotach. Najgorsza jest monotonia i stanie w miejscu.
Od jakiegoś czasu chcę coś zrobić ze swoimi włosami tylko nie wiem czy cięcie czy kolor a może jedno i drugie? Co myślicie? Byłabym też wdzięczna gdybyście polecili mi jakiś dobry salon fryzjerki w Warszawie. :)









2 dni temu spotkałam się z moją kuzynką z którą nie widziałyśmy się dobre 5 lat? ;D Wyskoczyłyśmy do galerii korona w Kielcach i spędziłyśmy super dzień. Wygadałyśmy się za wszystkie czasy. Szkoda, że w piątek już wraca do UK. Kolejne spotkanie i shopping  przewidziany dopiero w grudniu niestety.





33 komentarze:

  1. Masz naprawdę cudowną urodę <3 mam nadzieję że sesja wypadanie świetnie będę czekać na zdjęcia :) mi też czas leci szybko zresztą od początku roku.. chyba się starzejemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie kochana ♥ ;*
      oj chyba tak hahaah ;D

      Usuń
  2. Jesteśmy podobne, ja też nie lubię monotonii, najlepiej jest kiedy coś się dzieje! ;D
    Śliczne zdjęcia! :) Z salonem niestety nie pomogę, bo nie mieszkam zbyt blisko Warszawy ;D
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się ale do ideału jeszcze długa droga ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Masa planów na sierpień, oby nic nie stało na przeszkodzie :) Co do włosów to nie pomogę, sama nigdy nie wiem jak ma wyglądać moja wizyta u fryzjerki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nooo wreszcie ktoś kto ma ten sam problem co ja xD Piona kochana :D

      Usuń
  5. woow Kochana wyglądasz jak modelka! cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku chyba moje najgorsze wakacje xd Bo nigdzie nie wyjechałam :( Ile bym dała za jakieś Mazury albo chociaż wypad do miasta (mieszkam na wsi, więc wszędzie muszę jeździć samochodem ;p). Eh, ciężkie to moje życie.:D
    Śliczne zdjęcia <3 Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy, mam wielkie marzenie kiedyś tam pojechać *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. i bardzo dobrze !! żyj na całego Kochanma ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. HOT figurka! Pozdrawiaki :)
    http://teddyandcrumb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana masz takie piękne włosy, że nic z nimi nie rób, ani nie ścinaj, ani nie maluj - oczywiście jest to tylko moje zdanie :D I widzę, że piękną opaleniznę już masz :) U mnie również czas szybko leci - chyba jak zawsze w lato :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie wyglądasz jak Kim ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób tak twierdzi ;D nie wiem czy to dobrze czy nie ;p

      Usuń
  11. Zazdroszczę i figury i opalenizny ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh czas leci za szybko! Moim zdaniem nie musisz robić nic z włosami, w takich Ci bardzo ładnie♥ Chociaż może jakbyś chciała to ścięcie? Ale lepiej najpierw zobacz jak będziesz wyglądała w krótkich, bo możesz potem żałować, bo są bardzo długie i szkoda takich;/

    Proszę o 1 klik, Buziaki xx♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna opalenizna :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nie ścianala i nic z nimi nie robiła :D
    https://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjecia, masz przepiekną urode i figure :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    marianna-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja kuzynka mieszka w Australii ,dlatwgo widzimy sie raz na 5 lat i mimo slqbego kontaktu gdy jej nie ma , to gdy przylatuje wszystko jest tak jakby nie bylo jej kilka dni :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie u mnie relacja z aktywnych wakacji, Amsterdam ,Belgia i Safaripark :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna z Ciebie dziewczyna.
    Czemu salon w Warszawie ? Mieszka tutaj ? Myślałam, że w Kielcach po opisie

    OdpowiedzUsuń
  18. pozazdrościć figury, urody i włosów <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeejku masz przepiękne te włosy!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń