środa, 6 lipca 2016

Haters gonna hate..

  Selena Gomez-Kill Em With Kindness

Cześć! Cały dzisiejszy dzień przeleżałam można powiedzieć. Stwierdziłam, że dobrze zrobi mi taki jeden dzień totalnego odcięcia się od wszystkiego. Tak więc nie robiłam dzisiaj ani treningu ani nie spotkałam się z nikim znajomym.  Wiecie co ostatnio była taka sytuacja: mój dobry znajomy opublikował na fb link do mojego bloga po czym dwie laski, których kompletnie nie znam zaczęły dodawać komentarze typu "nie polecam" . Szczerze? Ani mnie to nie uraziło ani nie poczułam się w żaden sposób dotknięta dlatego, że jest mase ludzi od których dostaje wsparcie każdego dnia, którzy upewniają mnie w przekonaniu że to co robię jest dobre i że we mnie wierzą. Stwierdziłam zatem, że porusze temat hejtu. Internet dosłownie zalany jest falą hejtu. "z tymi ustami wygląda jak karp", "masakra ale jest gruba", "łee jaka paskudna", "jest ładna tylko dzięki makijażowi" - tego typu komentarze można przeczytać pod każdym postem osoby która ma mniejsze lub większe osiągnięcia.Co jest śmieszne osoby które są krytykowane zazwyczaj wcale nie są brzydkie a piękne, nie mają nadwagi a pożądane przez wszystkich fit sylwetki, mają pełne usta, ładną opalenizne a oprócz tego są mega pozytywnymi osobami. Zastanawiam się wtedy co kieruje hejerami i dochodze do wniosku, że jest to po prostu zwykła zazdrość. Muszą mieć naprawdę nieudane życie i nawet jest mi ich żal. Jeśli chodzi o mnie to nigdy nikomu nie, życzę źle a wręcz przeciwnie chcę żeby jak najwięcej ludzi osiągnęło sukces bo każdy zasługuję na szczęście. Uwielbiam patrzeć na przystojnych facetów i piękne kobiety którymi mogę się zainspirować. I nie zazdroszczę im tylko kibicuje. Czy jest sens w tym żeby sprawiać sobie przykrość? Przecież nikt z nas nie jest idealny i zamiast śmiać się z wad zacznijmy doceniać atuty które każdy w sobie ma. Zazdrość jest destrukcyjna a można się jej wyzbyć tylko jeśli najpierw zaakceptujemy a nawet pokochamy siebie. Jeśli uda nam się to zrobić wtedy nie będziemy mieli problemu z tym żeby np kogoś skomplementować a co najważniejsze będziemy szczęśliwymi ludźmi.
Jeśli chodzi o strikte moje podejście do hejtu i jak ja sobie z nim radze?
Olewam to. Niejednokrotnie spotkałam się z komentarzami "pewnie pusta", "ładna ale pewnie nie ma nic do powiedzenia" i wiecie miło mi było kiedy ludzie mówili mi ze po bliższym poznaniu jestem pozytywną osobą z pasją i celem w życiu - najlepszy komplement jak dla mnie ever ♥ Także wszystkie niemiłe słowa mam gdzieś i tak wiem kim jestem i będę robić to co kocham :D
Wy też nigdy nie dajcie się stłamsić i wmówić sobie że do czegoś się nie nadjecie. To Wasze życie i róbcie to co czyni Was szczęśliwymi ludźmi. ♥

A tymczasem wracam do leniuchowania i pewnie zrobie sobie maraton filmowy. Polecacie coś fajnego i wartego uwagi? :) Od jutra już znowu pełna mobilizacja i wracam do życia haha ;D



38 komentarzy:

  1. Ludzie są straszni. Ale to świadczy tylko o nich i o ich niespełnieniu. Nie rób drugiemu co Tobie niemiłe - niby takie proste. Jesteś piękną dziewczyną, która robi to co lubi i czuje się z tym dobrze. To jest najważniejsze :) Za dużo zawiści na tym świecie, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze cały czas być sobą i nie przejmować się co inni myślą. Bardzo fajny blog, będe tu zaglądać częściej . Zapraszam do mnie ;)

    http://p4ul4j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... nie każdemu musimy sie podobać to jest naturalne, jeśli komuś sie nie podoba to co robimy nie musi nas czytać oglądać... właściwie to my nic nie musimy...
    Moją uwagę zwrócił: ""jest ładna tylko dzięki makijażowi" widzę tu dwa komplementy:
    - jest ładna
    - potrafi sie dobrze malować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie myślą, że ukryci za nickami i loginami mogą oczerniać innych i pisać to co chcą, a taak nie jest. Nawet nie zdają sobie sprawy, jaki ból zadają osobie, którą krytykują.
    Osobiście nie rozumiem takich ludzi. Owszem, można wyrażać swoją opinię, ale z szacunkiem i bez obrażania. Ale większość ludzi w ogóle tego nie pojmuje...
    Świetny post <3 Trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam
    BookGirl :)
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/
    http://stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo racji w Twoim poście, najważniejsze to iść do przodu i nie dać sobie wmówić, że jesteśmy mniej warci. A ludźmi sukcesu trzeba się inspirować, żeby w końcu pić z nimi szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ludzie zawsze znajdą się co gadać będą źle w i brudy żale wylewać na blogerów. myślę że tak leczą swoje kompleksy;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. Rób swoje i nie przejmuj się takimi osobami! :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, w 100% zgadzam się z tobą i twoim podejściem do hejterów! Świetny blog- widać, że kochasz to co robisz :) Pozdrawiam!
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejt prawie zawsze powstaje przez zazdrość ,dlatego nie ma sensu się nim przejmować,podoba mi się to jak napisałaś,że zamiast zazdrościć komuś to się nim inspirujesz i mu kibicujesz,to wspaniałe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jaki sens ma zazdrość? Przecież nic owocnego nam nie przyniesie. Tylko ciężką pracą zapracujemy sobie na sukces ;)

      Usuń
  11. Co byś nie robiła ja lub ty czy ktokolwiek inny... zawsze się znajdzie ktoś komu coś nie będzie pasowało... nawet kiedyś trafiłam na grupę (forum czy coś) gdzie ludzie umawiali się na kogo teraz naskoczą i będą hejtować...
    To są chorzy psychicznie ludzie przykład na mojej Śp. Przyjaciółce po jej śmierci..
    Pojawił się artykuł w gazecie i internecie miała tam zdjęcia z swoja chrześnicą.. i pisali o tym jak zmarła wiesz jaka fala hejtu była na nią i jej rodzinę (jakby osoby które to komentowały byly bez uczuć i pozbawione mózgu) nie dość że my i rodzina byliśmy załamani to jeszcze takie coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Masakraa to jest chore. Zastanawiam się kiedy ludzie przejrzą na oczy...

      Usuń
    2. Poważnie teksty typu i tak byla brzydka, wcale mi jej nie żal bo to jej wina i wiele innych konentarzy które nie były na miejscu i których sama tu nie napisze bo aż żal cytować. Ludzie pisali tak jakby ją znali i wiedzieli o niej wszystko. Gdybym spotkała realnie taką osobę która napisała taki komentarz na moją przyjaciółkę która była mi jak siostra to dostałaby po twarzy...

      Usuń
    3. Wcale się nie dziwie! Ale karma wraca...

      Usuń
    4. Dokładnie czasami wraca z podwójnymi siłami...

      Usuń
  12. nie ma sensu przejmować się hejtami ;-) j już nauczyłam się zlewać. Kiedyś często o mnie mówiono "o pusta blondynka, która nigdy z solarium nie wychodzi", a nawet na solarium nie chodziłam.. Ludzie zawsze widzą to, co chcą widzieć, a nie jak jest naprawdę. Szkoda,że tak jest, ale nie zmieni się tego niestety.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. takie zazdroszczenie z chęcią zniszczenia to nie już sama zazdrość, a zawiść :/
    ludzie bywają okropni...
    też już czasem słyszałam "miłe" uwagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto się przejmować :)
    Ludzie chyba nie mają co robić i dlatego lubią czepiac się innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Dlatego robię dalej swoje i idę do przodu ;)

      Usuń
  15. Na pewno są zazdrosne, więc "idealnym" wyjściem było dla nich wypisywanie takich głupot. Fajnie piszesz, nie warto się tym przejmować :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie tak jak powiedziałam żal mi takich ludzi to jedyne co przychodzi mi do głowy.
      Robię swoje i idę do przodu ;)

      Usuń
  16. Kochana czego można się spodziewać po babach zazdrośnicach, zobaczyły że jesteś prześliczna i od razu je dupa zapiekła:D Akurat Ty nie powinnaś się tym przejmować, urodę to Ty masz jak brazylijska modelka, niejedna chciałaby tak wyglądać do tego jesteś przemiłą i sympatyczną osóbką! również dodaję do obserwowanych tutaj i na instagramie, miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku strasznie mi miło, że tak uważasz kochana ♥

      Usuń
  17. Hejterzy byli, są i pewnie będą i niestety takim zazdrośnikom nie da się przemówić do rozumu. Mimo to cały czas trzymam kciuki, że w końcu Ci wszyscy hejterzy zmądrzeją!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Hejterami kieruje tylko i wyłącznie zazdrość, ponieważ sami nie umieją zająć się swoim życiem i próbują postawić osobę, która czymś się zajmuje do szeregu zwykłych, niewyróżniających się ludzi. Nie ma sensu przejmować się takimi ludźmi, gdyż obrażając kogoś do niczego sami nie dojdą :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejterzy zawsze zazdroszczą innym, że coś osiągnęli i nic nie da się z nimi zrobić.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie ze nie ma sie czym przejmowac, ja czasami mam momenty załamania ale po chwili uświadamiam sobie ze nie ma po co sie martwic, przeciez to innym cos nie pasuje nie mi :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. trzymam kciuki w za Ciebie w tym blogowym świecie, super się Ciebie czyta i na Twój blog wchodzi bardzo przyjemnie! Czekam na kolejne wpisy.
    obserwuję :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :]
    miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te pompony! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam Ci Siedem dusz, wstrząs, a jak chcesz się pośmiać to krudowie :D Przepiękna jesteś! Nie przejmuj się głupimi docinkami, to nic innego jak zazdrość. Grunt to robić swoje i czuć się w tym spełnionym.
    Obserwuję kochana!

    OdpowiedzUsuń