wtorek, 26 lipca 2016

Challenge + zapowiedź sesji

Witam Was w ten wtorkowy poranek <3 Wyjrzałam przez okno i już wiem, że pogoda nas dzisiaj nie rozpieści. Mam tylko nadzieję, że się nie rozpada bo planuje spędzić dzień aktywnie ze znajomymi. Myślałam,że uda się wybrać nad wodę ale to raczej odpada. Stanie chyba na kinie i mini golfie. ♥
Btw podjęłam wyzwanie, które na swoim facebooku ogłosiła Kasia Szymańska dziewczyna Adriana Anzorge. Do końca sierpnia nie będę jeść słodyczy. Takie są plany ale ciekawa jestem ile uda mi się wytrzymać. Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że moją największą słabością są właśnie słodycze i mimo tego, że  prowadzę fit styl życia to jednak nie mogę się oprzeć słodkościom. Codziennie muszę zjeść choćby kostkę czekolady. Staram się zamieniać mleczną na gorzką ale szczerze? W ogóle mi nie smakuje. Wiem, że powinnam całkowicie ją wyeliminować z mojej diety i często udaje mi się zamienić ją na batoniki i nutelle domowej roboty oraz na owoce bez których  nie wyobrażam sobie moich posiłków. Trzymajcie więc za mnie kciuki kochani! Kto z Was podejmie wyzwanie i dołączy do mnie? Zero słodyczy do końca sierpnia :D

Wczoraj udało się wybrać na sesje zdjęciową, o której już pisałam Wam w poprzednich postach. Wstępnie jestem mega zadowolona z efektów ale zobaczymy jak będzie kiedy dostane już wszystkie zdjęcia. Jak na razie macie próbkę ♥


18 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam jeść słodycze i zawsze ciężko mi utrzymać się w takim postanowieniu:) pięknie wyglądasz Kochana, nasza modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za challenge i czekam na efekty sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam słodycze, ale no cóż przyłączam się, trzymaj kciuki ;D Świetny efekt sesji :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakos daje rade i staram sie nie jesc slodyczy juz od maja , niestety teraz u siostry wieczorkami podjadam czipsy z dipami :D
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże ja nie wyobrażam sobie życia bez słodyczy :d tzn. Mam takie dni, że nie mam ochoty w ogóle ale jak się dorwę to potrafię zjeść całą tabliczkę czekolady hihi :P obserwuje ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie spróbuję , a dlaczego by nie? może się uda ! a Tobie życzę powodzenia i będę trzymać kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia <3
    Jestem ciekawa efektów całej sesji!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowaiadają się ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ogromną słabość do słodyczy, jednak nie mam tak silnej woli by poprzestać na jednej kostce czekolady :(
    Wyglądasz super :) Czekam na resztę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto nie kocha slodyczy. Powodzenia ;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki żeby się udało z wyzwaniem :D ja nie kupuję tzn (niby kupuje ale fikcyjnie.. zamiast wydać 10 na słodycze to wrzucam do skarbonki :) )
    ALE co z tego jak już tydzień nie jadłam słodyczy jak wczoraj dostałam na imieniny mega wielki zapas :D he

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki :D Mi by się nie udało bez słodyczy :D
    Ślicznie wyglądasz:)

    Odwdzięczam się za każą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie świetne, nie mogę się doczekać całej sesji :D
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odstawiłam słodycze, a w szczególności czekoladę i mam czasem gorsze dni i sięgam po jedną kostkę, ale daję radę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do Ciebie i też odstawiam słodycze! :). Będzie to nie lada wyzwaniem. Po raz kolejny spróbuję, może tym razem się uda ! :) Trzymam kciuki, żeby Ci się udało dotrwać do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis !
    I bardzo ciekawy blog
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń