wtorek, 28 czerwca 2016

University

Witajcie Kochani! Z racji tego, że należę do osób, które kochają upały i wylegiwanie się na słońcu to   nie podoba mi się, że od 2 dni mamy tu w Kielcach znaczne ochłodzenie klimatu. Np dzisiaj termometr pokazywał 22 stopnie a w porównaniu do 34 - mega odczuwalna różnica. Ale pomijając pogodę dzisiaj obudziłam się elegancko o godzinie 9 i przypomniałam sobie, że muszę lecieć na uczelnie po autografy ;D Wszystkie egzaminy udało mi się zaliczyć w pierwszym terminie ale zostało mi jeszcze do odebrania kilka wpisów - najbardziej znienawidzona przeze mnie część sesji xD Bo musisz latać za profesorami/doktorami i wyczekiwać pod pokojami po kilka godzin. Tak było i dzisiaj kiedy już się ubrałam, zjadłam śniadanie i pobiegłam na uczelnie. Najpierw odebrałam wpis z wfu i tutaj uwaga uwaga mam 5 i nieskromnie mówiąc jestem z tego dumna :D Taka zadowolona biegłam z indeksem na następny wydział po wpis z "Współczesnych systemów politycznych" i tu tragedia. Pod pokojem Pana doktora zastałam tłum ludzi, którzy w większości mieli materiał do zaliczenia więc straciłam nadzieje i od razu wiedziałam że z moich planów na dzisiejszy dzień nic nie będzie. Czekałam na swoją kolej jakoś ponad 4 godziny! Maaasakra jednym słowem. Na szczęście mam to już załatwione i jest 3,5 z przedmiotu z czego też jestem bardzo zadowolona gdyż szczerze mówiąc "Systemy polityczne" to przedmiot który jakoś najmniej mi leży. Z resztą zawsze powtarzałam i będę powtarzać mimo tego, że może nie bardzo mi wypada jako przyszłej dziennikarce :NIE INTERESUJE MNIE POLITYKA! Mam to totalnie gdzieś bo za każdym razem jak tylko włączam tv i widzę naszych kochanych polityków to zaczynam wątpić w ludzkość. Autentycznie poziom tych ludzi jest żenujący dlatego stwierdziłam, że nie będę oglądać i się irytować bo to nie ma sensu. Aktualnie siedzę właśnie z laptopem, na tarasie, jem owsiankę i stwierdziłam, że skoro i tak nici z moich planów to poczytam i pokomentuję Wasze blogi ♥ Jak w każdym poście tak i tym razem przypominam, że jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania piszcie tutaj, na fb również jestem dostępna ;) Mam w planach zrobić niebawem także post typowo Q&A.





Na koniec zostawiam ubóstwiana przeze mnie nutka♥


Edit: Kochani wiecie może jak poszerzyć bloga? 

49 komentarzy:

  1. Powodzonka w dalszych etapach na studiach :) Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow myślałam, że weszłam na jakiś zagraniczny blog:) masz niesamowitą brazylijską urodę, tylko pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tego plusy i minusy. Często ludzie myślą że jestem z brazylijką i albo mówią do mnie po angielsku albo..po prostu wiem co poniektórzy ludzie sądzą na mój temat bo mówią przy mnie o mnie bo myślą że nie rozumiem po polsku hahaah ;D
      Ale dziękuje bardzo miło, że tak uważasz ♥

      Usuń
  3. dasz radę. jak nie Ty to kto :P??

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że wszystko pozaliczałaś ♥
    Ja również jestem na takim kierunku, który wymaga zainteresowania polityką, jednak nie jestem w stanie się nią zainteresować i w pełni zgadzam się z twoją opinią na temat polityków :)
    Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko :*

    http://vintageecrush.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha fajnie, że nie tylko ja mam takie poglądy ;D ♥♥

      Usuń
  5. ach tęskno mi za czasami studenckimi:D zaliczenia, sesja egzaminy... :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też tak będe do tego podchodzić za jakiś czas ;D

      Usuń
  6. So awesome!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Ja też nienawidzę się mieszać w politykę :/ Afe xd
    Pozdrawiam,
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/
    http://stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)
    Jużci mówię, jak poszerzyć bloga:
    1. Wchodzisz w Bloggera na swój blog.
    2. Wchodzisz w Szablon (stopka po lewej stronie)
    3. Klikasz Dostosuj
    4. Wyskakuje ci Projektant Szablonów Bloggera
    5. Klikasz Dostosuj Ustawienia Szerokości
    I tam masz już do ustawienie stopki i główny blog :)
    Mam nadzieję, że zrozumiałaś, a jak nie to możesz napisać do mnie na e-mail: creativeblog15@gmail.com
    W tym projektancie możesz też dostosować resztę różnych fajnych gadżetów do bloga, zmienić czcionkę, szablon i kolorki!
    Pozdrawiam,
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To super że wszystko pozaliczałaś :)
    Ja ostatnio też bardzo lubię tę piosenkę ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i powodzenia :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ,że udało ci się wszystko pozaliczać :D
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów po... 3 postach? :)
    No i super, że wszystko masz pozaliczane. U mnie także poszło gładziutko.
    Pozdrawiam
    lapacz-snow-gealach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Jak już mówiłam od dawna funkcjonuje w internecie. Teraz wróciłam do pisania bloga po przerwie :)

      Usuń
  13. Fajnie, że wszystko zaliczyłaś :)
    Uwielbiam Arianę!

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :* U mnie na uczelni na szczescie nie ma indeksów, więc problem ze zbieraniem mnie nie dotyczy, jednak uwazam, ze fajna pamiątka z takiego indeksu na stare lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Ci dobrze, że indeksów brak chociaż tak jak mówisz będzie pamiątka ;d

      Usuń
  15. Też pewnie bym nie lubiła tego przedmiotu :) Ja takowego nie miałam, bo jedynie dziennikarstwo było moją specjalizacją do kierunku filologii polskiej :)
    Ale i tak UJK rullezz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha oj UJK rządzi się swoimi prawami...you know? ;>

      Usuń
  16. Lepiej coś załatwić od razu i poczekać trochę dłużej niż zostawiać to na później. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na kolejnych etapach :) Bardzo fajnie napisany post :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  18. No to gratulacje i powodzenia dalej!:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. jak poszerzyć bloga? Zależy w jakim znaczeniu, jeżeli dobrze zrozumiałam, to musisz wejść w układ i tam w projektanta szablonów.
    cudny blog
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zaliczeń :) myślę, że post typu Q&A to świetny pomysł :) Dodaje do obserwowanych i czekam na kolejne posty a w szczególności na Q&A :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą piosenkę! Czekam na Q&A :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki :)
    Jaka ty ładna jesteś :) masz bardzo fajny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie też tak myślę;)

      Usuń
    2. Jak miło, dziękuję bardzo! ♥

      Usuń
    3. Jak miło, dziękuję bardzo! ♥

      Usuń