czwartek, 30 czerwca 2016

My motivation


 Dzisiejszy wpis będzie o tym co/kto mnie motywuje do treningów, zdrowego stylu życia, dbania o siebie. Od zawsze miałam mniejszą lub większą aktywność fizyczną z racji choćby tego, że od 11 lat jeżdżę konno, chodziłam też na basen a do tego nie będę oszukiwać i mówić że  moja sylwetka to wynik tylko ciężkich ćwiczeń i wyrzeczeń bo dużo zawdzięczam po prostu dobrym genom i szybkiemu metabolizmowi jednak nie dbałam ani o to co jem ani  o to czy moje posiłki są regularne. Najpierw krótko od czego się zaczęło:
Pamiętam jak dzisiaj kiedy rok temu jakoś przypadkiem weszłam na stronę Sylwii Szostak. Przeczytałam pierwszy post i potem już hurtowo przejrzałam wszystkie od początku i do tego filmiki z jej kanału na yt. Zamknęłam laptopa i od razu wiedziałam że ja też tak chce! Powiedzieć sobie można ale zrobić już ciężej. Nie wiedziałam jak jeść i co jeść żeby było dobrze i żeby współgrało to z treningami. Przeglądałam strony sławnych fitnessek z całego świata. Teraz mogę Wam powiedzieć jemy 5 posiłków ale najważniejsze z tego jest  żeby były one regularne. Szczerze? Mnie nie zawsze się to udaje z racji tego, że na codzień mam uczelnie i czasem ciężko przewidzieć jak będzie wyglądał mój plan na dany dzień ale staram się jakoś to ogarnąć i najczęściej szykuje sobie jedzenie w domu na cały dzień. Jeśli chodzi o treningi to staram się 3 razy w tygodniu siłownia + mam część sprzętu w domu więc nie muszę nigdzie wychodzić..
Co do konkretnej części postu czyli motywacji to powiem szczerze, że bez tego nie dałabym rady. Często mam dni kiedy po prostu nie mam ochoty na nic, najchętniej nawet, nie podnosiłabym się z łózka ale wtedy odpalam instangrama i przeglądam zdjęcia tych wszystkich pięknych kobiet. Patrze  na ich sylwetke i przypominam sobie o moim celu. Pamiętam też o ludziach, którzy mi źle życzą, których zazdrość i zawiść sprawia, że czekają tylko na moje potknięcie i chcą żebym nie osiągnęła tego o czym od tak dawna marzę. Pamiętam też o ludziach, którzy  mają w sobie za mało silnej woli, są często za mało pewni siebie i brak im wiary w swoje możliwości - tym pierwszym chcę udowodnić, że się nie złamie i wytrwam a dla tych drugich chce być w pewnym sensie wzorem i dać im kopa do działania. Wiem, że brakuje mi jeszcze wiele do tego co chciałabym widzieć w lustrze ale wiem, że z czasem będzie lepiej. Pamiętajcie, że efektów nie widać od razu dlatego nie można się zniechęcać!
 Michelle Lewin, Jen Selter, Laura Hariss, Erin Pugliese, Lais DeiLeon, Stephanie Davis, Bianca Anvhietanich i nasze polki Ewa Chodakowska, Anna Lewandowska, Marta Makles, Agnieszka Szczepaniak, Deynn - To panie których posty/filmiki/zdajęcia motywują mnie KAŻDEGO dnia ;)
Jeśli chodzi o Deynn to jaram się nią od niedawna. Według mnie dziewczyna robi ogromne postępy i co najważniejsze zmiany w jej sylwetce dzieją się na naszych oczach gdyż ona też od niedawna trenuje. Myślę że poświecę jej osoby post. :)
Pewnie wiele z Was tak jak ja dopiero zaczyna. Chce Wam życzyć powodzenia i wytrwania w postanowieniach! ♥ Motywujmy się nawzajem a będzie łatwiej :D


Michelle Lewin


Sylwia Szostak


Deynn





31 komentarzy:

  1. super motywujący post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z kobiet chce wyglądać jak bogini, ale trzeba ostro pracować, żeby to osiągnąć :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko wrócę z urlopu mam postanowienie :)
    Hehe trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) Każdy czassem potrzebuje dobrego "motywatora". Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywacujny post. Sczególnie ten pierwszy obrazek. Przypomniał mi się teraz Andrzej Szczęsny - zwycięzca Celebrity Splash. On też nie ma jednej nogi, ale mimo to ćwiczy, jeździ na nartach. Strasznie go za to podziwiam, bo sama nie wiem, co bym zrobiła gdybym nie miała jakiejś kończyny :P
    Pozdrawiam
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/
    http://stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym tak, ale umiem się uroczo wymówić brakiem czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak by ale tym razem sie ostro spięłam ;p

      Usuń
  7. Ja jestem szczupła to motywacji nie potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem szczupła ;p chodzi o to żeby ładnie wyrzeźbić mięśnie. Uwierz od razu widać ciało wysportowane us tylko szczupłe ;) ;p

      Usuń
  8. Hejterzy najlepiej motywują XD.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejterzy najlepiej motywują XD.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu szukam motywacji, by trochę wyrobić sobie mięśnie, chętnie wygoogluję sobie Deynn. Chyba czas skończyć z wymówkami i wziąć się do roboty ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to teraz przysiady robię chciałabym krzesełko jeszcze ale moje nogi nie wytrzymają w takiej pozycji 6 min he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic na siłę żeby nie naderwać mięśni, stopniowo :)

      Usuń
  12. ooo też jeżdżę konno, ale mam swojego konia :) a Ty jak? To fakt że warto mieć zawsze trochę mięśni nawet jeśli się jest szczupłym! www.xgetflowx.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam swojego konia ;/ Jasne że tak, wysportowane ciało o wiele lepiej wygląda od wychudzonego pozbawionego mięśni ;) z resztą obrazki powyżej mówią same za siebie :) ♥

      Usuń
  13. nie no dla mnie też nie ma co rpzesadzac, ze skrajności w skrajność, a te dziewcyzny niektóre wyglądają już strasznie i przerażająco :DDD mimo to uwielbiam chodzić na siłownię i lubie wyglądac lepiej :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prawda. We wszystkim trzeba znać umiar ;D na szczęście ja mam granice i nie zamierzam przesadzić ;)

      Usuń
  14. Motywacja jest najważniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz na wakacje postanowiłam wziąć się za siebie. Taki motywacyjny post podniósł mnie na duchu ;)
    Dobra, ja się zmywam, bo rower mnie wzywa! xd Możliwe, że pójdę też nad jezioro albo na basen <3 Kocham pływać!
    Pozdrawiam
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Motywacja na lato się przyda!

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lubisz Deynn & Majewski ja też

    OdpowiedzUsuń